Zehragniken ben de hiç kullanmak istemedim ama vitamin takviyesi olarak da içiliyor diyince içtim mecbur… bir de buraya yazmıştım ilacı kullanan var mı diye, bir bayanın kocası kadın doğum uzmanıymış, zararlı olsa eşim bana içirmez demişti. Ben de kullanmaya başladım.