3 cm açıklık varmış şimdi hastaneye geldim onun dışında hiç birşey yok sıkıntı da yok yatış dediler ama şehir hastanesi olduğu için doğum ne zaman olur bilmiyorum yatış kabul etmelimiyim ne yapayım gelip gidip alttan muayene edecekler 2. Çocuğumda da 2 gün yattım öyle olmuştu ne yapayım 😔😔😔