Ya 38+5im dün gece sabah 4 de kasigim ve belime ayni anda sadece 1 kere bicak saplanıp çıktı ama sorum bu değil 3 gündür karnım cok sert yumuşamıyor 2gundur toplanıyor bi saga bi sola ama aralıklı toplanıyor yani önceden arada bi toplanır di şimdi sürekli araliklarla toplanıyor toplandığında belirli bi nokta sanki içten cayir cayir yaniyo etim parçalanıyor gibi oluyor kusura bakmayın ilk gebeligim anlatamadım da boyle oluyor sanci olarak kasigimda belimde giren bisey yok sadece toplanma şeklinde cok aci çekiyorum doğum sancısı olabilir mi acaba