minikbirii_20 Arkadaşlar dün 49.6 olan tahlilim bugunde aynı şekilde neden böyle sabit kaldı anlamış değilim başına böyle bi olay gelen varmı
Yasminn0707 minikbirii_20 bir öndeki posta farklı hastaneler demişsiniz de Böyleyse durum kimyasal gebelik olabilir artması gerekirdi
minikdmrc İki günde bir yaklaşık %60 artması bekleniyor dilerseniz bir iki gün sonra tekrardan verin inşallah yükselir güzel haberler alırsınız🙏