Glr_123 bende baya bir gittim bana da Bilal beyi yada Şahin beyi önermişlerdi. Bende Bilal beyi tercih ettim gayet ilgiliydi hamileliğimin ilk başında Semra hanıma gittim gerçekten o hastanede olmaması gereken bir doktor diye düşünüyorum Semra hanım hakkında. Sonra ücretler yükselince bulunduğum ilçede özel kliniğe gitmeye başladım. Benim doğumuma baya var daha bende memleketimde doğum yapmayı düşünüyorum. Fakat sizler biliyorsunuzdur belki uçağa kaçıncı haftaya kadar binebiliyoruz 🥰🤗