Alsancakta Prof.Dr.Fuat Akercan yapmıştı detaylı ultrasonu. Eylül ayında 600 TL vermiştik. Bebeğimiz bazı ölçümleri yapmasına izin vermemişti,uygun pozisyonda olmamıştı. Fuat bey tam 3 saat uğraştı ve çok sakindi. Herşeyi tek tek anlattı. Biz memnun kalmıştık.