Teusa Sezaryen oldum, doktor 40 gun sonra gel smear yapalım dedi. Ama doğum anında muayenelerden vs. biraz travma oldu sanırım alttan muayene olmak istemiyorum bir süre. Muayene olmadan geçiren var mı doğum sonrasını
Poyrazin_annesi Teusa benım annem teyzem ve arkadasım sezeryan oldu . Sadece dogumdan 1 hafta snra dikiş kontrolune gttı. Dahada cagırmadı doktr
Aysenur5 Teusa smear testi rahim ağzına bakılıp yapılan bir test değil mi. Şikayetiniz mi vardı yoksa rutin bi kontrol amaçlı mi
gulsonmez27 Teusa canım hem yaştan dolayı hem de eğer vajinanda doktor birşeyler farkettiyse Yani ne bileyim vajina içinde karnabahar görüntüsü var dediysen PAp Smear testi alalım demiş olabilir.30-35 yaş arası yılda bir kez pap smear testi vermek gerekiyor ben de vereceğim
Feyza-nur Teusa gerekli bence dikişlere bakıyor rahime bakıyor toparlanmış mı smear bendende aldı doktorum biz kadınlar için yapılması gereken rutin birsey bence gidin
Teusa Aysenur5 gulsonmez27 Feyza-nur Şikayetim var demedim, muhtemelen doğum sonrası rutin kontrol diye söyledi . Normalde yaptırıyorum ama bır süre çatal falan göresim yok ya o muayenelerden yıldım ahshs
Feyza-nur Teusa ben gitmenizi öneririm sonucta ilişkiye filan girilecek bi baktır dikişlerin me durumda zaten 5 dakika sürüyor bir daha da gitmezsin