mammaaa33 evet haftaya 10 haftalık oluyor zaten bi daha gircem ultrason bklm ,genetik testinde sorun çıkarsa tüp bebek dedi büyük ihtimal çaresi,yırtdışında yaşıyorum ve türkiyedeki sistemi tam bilmiyorum,gebetik testinde sorun çıkarsa ilaçç tedavisi fln varmı acaba?