Merhaba kizlar bata 5 gun var bugun eczaneden erken gebelik olarak partum diye bir marka verdiler 15 tl. Trendyoldaki markalardan verirler diye dusunmustum. Partum ilk defa duydum yarin sabah yapmayi dusunuyorum bata 4 gun kalmis olcak aranizda bu markayi deneyen oldu mu