Kızlar ben 1 buçuk yıllık evliyim evlenmeden önce lazer epilasyona gidiyordum düğünüm yaklaşınca güzellik merkezine gelemicemi söyledim onlarda cayma bedeli olarak o zaman 150 TL işlemişlerdi bende ödemedim çünkü zaten 12 seans anlaşmıştık ben 5 seans gidebildim gidemediğim seansların parasını bile vermiştim düğün olunca ailemden uzağa geldim ve aradan 1 buçuk yıl geçti bugün şöyle bi mesaj atmışlar
(merkezimizde bulunan mevcut taksitli paketinizden ödeme yapmadığınız tespit edilmiştir 21.02.2022 tarihine kadar ödeme yapmadığınız takdirde dosyanız hukuka sevk edilecektir.) aradım açmadılar da şimdi ne kadar para ödeyeceğimi bile bilmiyorum yarın tekrar arayacağım ne yapmam lazım hiç bilmiyorum lütfen bi akıl verin 6 aylık hamileyim daha bebeğime bi zıbın bile almadım birde böyle bişey çıktı karşıma bilgisi olan varsa yazsın lütfen uzun oldu biraz kusura bakmayın.