YaseminveMinisi Ben ✋ ilk gebeliğim dış gebelikti. 3,4 ay bekledim sonrasında . Şimdi ikinci gebeliğim 8. Aya yeni girdik . Dış gebelik geçirenler tekrar tekrar geçirir diyenlere bakmayın lütfen.