Bende 7 haftalığım bugün vajinal muayene de de duymadım doktor bir hafta bekleyelim dedi geç döllenme olasılığı var dedi ama korkuyorum genelde vajinal muayene de duyuluyormuş çok umut vermedi doktorum 7 ci haftada duymayıp daha sonra kalp atışı duyan var mı