kahvesever__ Arkadaşlar 28+2 yim bebeğimin hareketlerini dışardan göremiyorum bu durumu yaşayan varmı acaba aranızda ??
Gulsurmeli kahvesever__ Bende hiç görememiştim hissediyodum aşırı hareketli bir bebekti hatta ama hiç dışardan görmedim hareketlerini kilolu bir gebelikte geçirmedim bu arada 🤷🏻♀️
Eteby kahvesever__ biz 24.0 ız 1 haftadır bisardan da görüyoruz ama sırt üstü yattığımda sadece ama bebeği bugün hiç hissetmedim hiç hareket yok bende oyuzden endiseliyim
Kubrailkan Bazısı hiç görmüyormus ki o Instagram videolarındaki gibi el ayak net gorunucek sanıyordum bende 😅😬🙊 daha 29.hafradayiz gerçi ama 😍