Elifvegul Merhaba arkadaşlar. Yurtdışında yaşıyorum ve bu ülkenin dilini bilmiyorum. 37 haftalık hamileyim, çok heyecanlıyım ebeleri nasıl anlayacağım? cok zor olucak ben ne yapacağım?
Deryaq Elifvegul canım eşin dili biliyorsa o girsin seninle Doğuma yada dili bilen biri yoksa anlamamak çok zor sonuçta sana bekle ıkın diyecekler aende aksini yaparsan olmaz inşallah kolay geçer Doğumun
Babyborn Elifvegul bennn de yurtdışında yaşıyorum ve dil bilmiyorum eşim yanımda olacak inşallah zamanı geldiğinde
Elifvegul Kosovada yaşıyorum. arnavutça konuşuyorlar burda. çok zor bir dil. eşim istiyor benim yanımda olmayı ama ben nedense istemiyorum. O halde beni görmesini istemezdim ama başka çarem yok.