Misssitare Kızlar 7+0 olduk ve halsizlik yorgunluk başladı. Bu haftaya kadar iyiydim. Sizde nasıl? Yorgunluk hali ne kadar sürer? Resmen kafamda ağırlık var.
Sgnn Misssitare ben 1. Trimesterde uyku ihtiyacı duyuyordum 2.de yorgunluk çok oluyordu 3.de aşırı enerjili ve uykusuz geçiriyorum her bünye farklı sanırım bu durumda da
Melisa0002 Misssitare 11+5 haftalığız aynı devam ediyor, yorgunluk halsizlik. Yani, normal bence. Kendini çok zorlama. Canın ne istiyorsa onu yap
Gulsurmeli Misssitare İlk haftalar olduğu için çok normal belli bir süre böyle devam edicek daha sonra normale döneceksiniz yaklaşık 20.haftlardan sonra enerji patlaması yaşamıştım resmen hiç hamile değilmişim gibi 30 lu haftalardan sonra tekrar o halsizlik başlamıştı 😁😇
Melisa0002 Sgnn 1 trimester bitiyor ve benim henüz yorgunluk ve uyku halim gitmedi. Eskiden ev işi yapmadan duramayan ben, şimdi elimi bir işe bile sürmek istemiyorum. Süremiyorum da.
Annesininbalii İlk üç ay hep uyudun çok halsizdim , ikinci trimester çok güzeldi çok enerjiktim alışverişi yıkamayı uyulemeyi falan o zman yapmıştım iyi ki yapmışım . Şua n 35 haftaligim bir haftadır yorgunluk ve uyku var ve çok çabuk yoruluyorum ☺️