Mrvll Kızımda dalin şampuanı ilk kullandığımda pişman oldum. Gözlerini tahriş etti ayrıca çok dikkat ediyorum gözüne girmesin diye. Doktora götürdük, gözünde alerjiye neden olmuş, gözüne bir miktar girseydi bu zamana kadar kalmaz geçerdi, dedi. Göz damlası geçirdi. Dalin ürünlerini sevemiyorum bu nedenle. Sadece deterjanı iyi gibi. Kokusuz deterjan bebeklerde daha iyidir.