FaizeFeyzazolu kasığım da hissetmiyorum da bizim ki yan duruşta idi en son işte . Tekmeleri her yerde hissediyorum farklı farklı o yüzden de çözemiyorum nerde 😕 Hayırlısı olsun . Ama eşim çok istyordu normal Doğum ☺️ ben hangisi olacaksa diyordum da . Şimdi ters olunca bende normal istemeye başladım .