Bisusbi Herkese selam. 5+1 hamileyim. Bebeğin kalp atışını haftaya duyacağız. Korkunç derece de sağ sol kasıklarımda ve belim de ağrım var. Kanlı ya da lekeli akıntı yok Acaba normal mi? Ağrıyı hafifletmek için ne yapmalıyım?
Nesgul552 Bisusbi bnde 5+2 ve bnm de çok ağrım var yarın doktoruma sorucam ama netten baktım uzanıp dinlenmekten başka çözüm yok
Ays_cskn Bisusbi adet sancisi gibi degilmi normal diyorlar ona ama icim rahat etsin diyorsan dra danisabilirsin saglikla kavusun insallah minnosa😊
Bisusbi Ays_cskn evet regl ağrısı gibi. Umarım normaldir. Çok teşekkür ederim. Sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi ❤️