gulsonmez27 Kızlar doğumuma 12 gün kaldı.Daha önce organik saç boyası almıştım ama doğum fotosu çektireceğim normal boya ile boyasam sorun olur mu??Çünkü organik boya beyazlarımı kapatmıyor banyo yapınca resmen boya akıp gidiyor
Babyturan gulsonmez27 bende doktoruma sorduğumda amonyaksız boyayla boy demişti sorun olmaz 😌 ama boyatmadım şunun sırasında 1,5 ay kalmış sabrediyorum.
Hakandeniz Ben amanyoksuz boya aldım onunla boyuyorum Boya yaparken pencereleri açık tutuyorum.Bir sikinti yaşamadım.