Arkadaslar merhaba. Bugün itibari ile 8+0 oldum. 6. Haftada özellikle mide bulantısı kasık ağrısı belirtileri cok fazla olurken 7. Haftadan sonra belirtilerimde bayağı azalma oldu doktora gittiğimde herseyin yolunda olduğunu söyledi. Suan goguslerimde hassasiyet ve cok fazla akıntım var ara ara cok hafif kasık ağrılarım sizlerde de belirtilerin sonradan azaldığı dönemler oldu mu ?
Doktor hersey yolunda desede ben hep düşünüyorum🤦🏻♀️