kendincebirii ben normal doğum gibi oluyor diye düşünmüştüm öyle biliyordum burda da bir hanim öyle yaşadığını yazınca , ayncok şükür bitti ya . Hepimizin farklı imtihanı var her birinin mükafatı farklı olacak .Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin, evladı olanları da hayırlı eylesin