kendincebirii yaa ne diyorsun be canımmm benim oysaki herşey yolunda diye ne kadarda sevinmiştik neyse bunda da bir hayır vardır geçmiş olsun. O fitille açılmaların olacakdır. Doktor kontrolüyle ilerliyecek durumun. İnşallah herşey kolay devam eder ❤️ Rabbim kolaylıklar versin bitanem yengemin o fitilden 3 saat sonra gerçekleşmişti doktor çok şaşırmıştı bu kadar erken nasıl oldu diye biraz uzun sürebiliyormuş seninde en kısa zamanda sonlanır inşallahda ağrıların sızıların azalır ❣️