gulsonmez27 Canım detaylıya 20.haftada giriyorsun normalde ama bu bebek bana çok küçük geldi..Kaç haftalık girdin ultrasona??14-15 haftalıksa doktor cinsiyetini söylemiş olmalıydı diye düşünüyorum
Rabia344 gulsonmez27 canım yeni fark ediyorum 🙈🥲 yanlış yazmışım detaylı udrasyonı renkli yazacağım yerde o an dilime dolanmıştı doktorumla konuşuyordum oraya da öyle yazmışım😌😌