Merhaba arkadaşlar dişimi çektirdim 10 gün önce orasını hallettik derken alttaki dişlerim başladı ağrımaya şimdi sağ tarafta ki dişlere geçti sıra sıra Ağrı magnezyum eksikliği mi bu ben anlamadım ya solu iyi edelim derken sağ çıktı başıma kafayı yemek üzereyim 27. Haftam