Ebru3 Merhaba kızçeler 🌸 13+3 haftayız doktor kıza benziyor ama belli değil biraz andırıyor dedi. Düşünceleriniz nedir? 1 ay sonra erkek derler mi? 🤷🏻♀️
Bisusbi Evet diyebilirler. Genelde tam anlamak için 14ü tam olarak tamamlamak gerek. Umarım kalbinden geçen olur ama 🌸
071095 Doktorun iyise bilmiştir benim doktorum 11+6 da çıkıntı yok dedi Yani kız demek istedi ben kesin kıza şartladım kendimi çünkü doktorum daha erken haftalarda bile söyleyen bi doktor
Aysenurbozdag . Kızlar lütfen cinsiyetini tahmin edebilirmisiniz