Ebru3 Merhaba kızçeler 🌸 13+3 haftayız doktor kıza benziyor ama belli değil biraz andırıyor dedi. Düşünceleriniz nedir? 1 ay sonra erkek derler mi? 🤷🏻♀️
Baldandamla Ebru3 16 haftadan sonra net beli olur diye düşünüyorum önce kız olup sonra erkek denilen çok çünkü ilk oğlumda yaşadım çünkü
Ebru3 Baldandamla Evet canım araştırdım öyleymiş gerçekten. Sağlıklı olsunlar farketmez Allah’ın izniyle