Mrvsmt2502 alyabebekkk hayır canım karnını kendin sıktıüında bile 30 u bulur. Sancın olduğunda 100 ü geçer
alyabebekkk Mrvsmt2502 bi ara 30 larda seyretti açıklığıma baktırdı da sonra serum takıldım bu sefer 18i geçmedi sancın yok dedi biraz tedirgin oldum başından mı savdı diye canım😔
Mrvsmt2502 alyabebekkk yok canım sıkıntılı bi durum değil benim 50 yi buluyordu temiz diye gönderdi 34 haftalığım
DefneGokceBlgn Benim nst 40 ları geçmişti hissetmediğim sancılarda hatta. Seninki çok düşük merak etme.