nutsa Merhaba 7 haftalik hamileyim biranda sol kasımda aşırı şiddetli sancı hisettım, sonra geçtım ama arasında agri devam ediyor ama az az. Açaba korkacak bir şey öldümü? Kim yaşadırsa boyle sancı yazarmisiniz bana. Çok korkuyorum 😔
Pemberuya nutsa Bende 4 haftaya yakın hamileyim canm bende aynıyım progestan verdi Dr ama yerleştiği için oluyormuş bebek sanırım. Dün sıcak duş aldım azaldı
Eylullbusee Daha yeni olduğu için ilk aylarda böyle kasıkta sancıların olması gayet normal ama yinede dikkat edin herhangi bir kanama lekelenme falan olursa doktorunuzla iletişime geçin 😊
yagmurrrra Pemberuya bende 4hafta sanırım dün sadece idrar testinde öğrendim daha kan testine gitmedim ultrasonra keseyi gördünüzmü?
nutsa Pemberuya aşırı şiddetli ağrılar yaşıyorsunuz? Bana bicak vurdu gibi sancı yaşadım. Onda sonra hafif az az ağrı oluyor ayine yerde. Yaren doktora gidiyorum.