moom222 Kizlar 14 deyim ve hafif göbeğim belli oluyor yoksa bana mı öyle geliyor eşimde diyor senin göbeğin yoktu çıkmış bence diye sizlerin çıktı mı acaba bu haftalarda azcikda olsa 🥰
muge1661 moom222 olabilir canım benim ilk gebeliğimde 19-20haftalıkken belirmeye başlamıştı bu ikinci gebeliğim 16. Haftada belli olmaya başladı. Kişiden kişiyede çok değişiyor canım iç karnın geniş değilse daha çabuk belirgin olur diyorlar🥰
Betus32 moom222 bende 14 benimde belli minikten. Geceleri sırt üstü yatmıyor gibiyim geriliyor çünkü 😃
moom222 Zehragniken benim ilk bebeğim olucakda yedi seneden sonra biraz heyecanlıyım büyümesi biraz heveslendirdi de beni cnm🥰
moom222 muge1661 ya böyle ufakdan belli oldu GB gerçekten kazak yada tişört üzerinden bakarken belli oluyor benm de ilk gebeliğim biraz heyecan heves var bizde seneler sonra olunca cnm 🥰
hafsam_omerim moom222 bende 15.haftadayım birden bire karnım çıktı. İlk gebeliğimde 20.hafta falan diğer insanlar anlıyordu şimdi şimdiden belli olmaya başladı
Zeynepppdyg moom222 benim 12 de çıktı normalde zayıfım ama bir kaç kilo almıştım hamillelik öncesi göbek bölgesinden 😅 göbek +bebekle birlikte şuan 14 haftadaym ufakta olsa belli ediyor kendini özellikle tayt vs giynce 🙃