Hanımlar yüz üstü yatınca falan o şekildeyken hareket edince kasıklarım acıyor sola alıştırmaya çalışıyorum kendimi zor geliyor bugün yüz üstü yatarken fazla uzanmışım galiba kasığım çok acıdı gerilme gibi 3-4 dakika da devam etti alt kasıkta randevum yarına sizce bir şey olmuş mudur ya gereksiz ama aklıma takıyorum işte 🥺