Burcusahinnn Kızlar bu gece 38.haftaya giriyoruz bu zamana kadar 3 kez nst ye girdim ama sancı 20 leri geçmiyor sizlerin kaçıncı haftada sancınız çıkmaya başladı acaba
Canselyaren Burcusahinnn 35+5 sancım çıktı iki gün önce 62 leri gördüm ama Dr acikligim varmı diye bakmadı bile durduğu kadar dursun diyor
Plllvr111 Burcusahinnn 38+4’üz 80’lere çıkmıştı geçen kontrolde ama düzenli olmadığı sürece bi anlam ifade etmiyor canım bugün nst girdim 20’leri geçmedi
Burcusahinnn Plllvr111 anladım canım bende normal doğum istiyorum sancı hiç çıkmıyor merak ettim benim gibi olan var mı diye😅
Blge1 Cokistersengelerbence kaç çıkması gerekiyor sancı çıkması için ben bir kere girdim 34.haftamda ama hiç dikkat etmedim anlamadığım için
Aylindirgen 32+5 bugün nst’de sancı çıktı (kendim de hissettim) erken doğum olacak diye çok korkuyorum 😞
Pptya Aylindirgen Benimde 33+2 de çıktı 60 i gorduk ama açılmam yoktu Dr alttan muayene ile kontrol etti düzenli olmadığı sürece sorun olmuyor sanırım
Burcusahinnn Cokistersengelerbence yarın 38. Haftam ve kontrolümüz var bakalım ne olcak nst de sancı çıkcak mı merak ediyorum
Cokistersengelerbence Burcusahinnn benim de yarın 39 olacak😀Sancı çıksa da çocuk çıkmadıktan sonra önemi yok🤣😀