Seher924 benim de riskim var kesem aşağıda. Doktor progestan verdi günde 2 kere fitil olarak kullanıyorum. Kendimi çok yormamaya çalışıyorum ama işe de gidiyorum yani bütün gün yatıyorum diyemem. Sağlıklı gebelikse zaten tutunur, olmayacağı varsa da ne yaparsan yap tutunmaz diye düşünüyorum açıkçası.