Nuralpppp ahhhhh ben bi hafta önce gittim hiç beğenmedim ama çok yoğundu dediğin gibi belki de ondandır yorgunluk vaktine mi denk geldi noldu bilmiyorum ama ilgisinden memnun kalmadım ben Tekden de Nuray aldemir nalbant var ona gidicem salı günü çok tatlı dilli bi doktor enerjilerimizin uyacağını düşünüyorum ama güncellerim yine 😊