Kızlar 38 haftalık oldum bugün kontrolüm vardı cuma günü doğuma giricem inşallah sorum şu geçen hafta 2700 gr bu hafta 2750gr yani kilo alamamış pek doktorum bol bol et ye diyor yiyorum da herşeyi muz süt kaşar et ama kilo almıyor bu çocuk napıcam ben ya var mı öneriniz başka 🥺 niye kilo almıyor onu da anlamıyorum