AsliEsila Kızlar elektrikli göğüs pompası kullanan var mı? Hangi markayı tercih ettiniz memnun musunuz?
Ozlem2206 AsliEsila henüz doğum yapmadığım için kullanamadım canım ama ben çok önerilenler arasında olduğu için lansinoh aldım
AngelDog AsliEsila bugün beş günlük bebeğim var. hem avent hem de baby Plus elektrikli makine alıp dünyanın parasını verip kenara kaldırmış biri olarak Asla elektrikli almayın diyorum hiç işe yaramadı. Manuel el pompalarının yaptığı etkiyi hiç biri yaratmadı. Wee nin manuel el pompasını aldım mochiyi de etrafımda duydum ama kullanmadım bilginize
Bebiscann AsliEsila baby plus marka kullanıyorum çok memnunum, bende manuel de vardı ama hiçbir işe yaramadı göğüslerim çok ağrıdı, baby plus aldım e bebekten 300 tl ye ve çokta güzel öneriyorum
AsliEsila Ozlem2206 teşekkürler canım ya e bebeğin kendi markasını mı alsam lansinoh mu mamajoo mu çok kararsız kaldım herkes bambaşka yorumlar yapmış
AsliEsila AngelDog yaa bir de çok pahalılar ben daha doğum yapmadım ama doğumdan sonra çalışmaya başlicam elektrikli daha kullanışlı kolay olur dediler iyice kafam karıştı
Ozlem2206 AsliEsila evet onlardanda çok memnuniyet var artık kafana yatan birini al sonuçta hepimiz tavsiye üzerine bilmeden alıyoruz şansımıza artık ☺️