Asilsmommm Sancı açılma vs hiç bi şey yok şimdilik 37+5 böyle olup normal doğuran oldu mu bi anda açılma olur mu doktor 40 ı geçirmeyiz dedi gelmezse sezeryana döncek ve ben hiç İstemiyorum 😂
Yalcnnaysgll Asilsmommm yani bence hiç açılma olmayıp sancıda çıkmıyosa suni yemeye gerek yok bence bende çok normal istiyorum ama gelicek gibi değil haftamızda aynı canım bu arada ilki normal oldu 38 de doğdu kızım bundan ümüdim yok 🥴