Mihri-balim_ selinbirincisezen bende canan hanıma gidiyorum herkes saadet hanımı çok sevmiş keşke bende ona gitseydim diyorum ha bu doktorumun kötü oldugundan değil çok tatlı işinin ehli sonuçta biraz mesafeli pek konuşmaz okadar.Bi geriliyorum muayenelere gidince :))
DuyguLina_ Mihri-balim_ bende Canan hanıma acile gittiğim zaman 2 kere denk geldim. Aynen öyle güzel, hoş,mesafeli ve kendi çapında laf sokmaya çalışan biri 😌 dua ediyorum doğumum geceye denk gelirse Canan hanıma gelmesin diye 😂
Mihri-balim_ DuyguLina_ hahahah kız inanirmisin bende öyle dua ettim dogumum geceye denk gelsin diye 😂😂😂
susam111 Bende Nergis hanıma gidiyorum ama bende geriliyorum muayene olurken değiştirsem kime gideceğimi kimin iyi geleceğini bilmiyorum 😖
Ysmgns Bende ilk defa oraya gidicektim bu post faydalı oldu🥰 bende Saadet hanıma alım herkes çok memnun
Fnen ElifyV çok çok memnunum, çok güler yüzlü pozitif sürekli her şeyi açıklar, yani şöyle söyleyeyim kontrollerimde tek tek bak bebeğin organlarını sayar, gözünün içinde ki yapıya kadar gösteriyor. 2 hafta sonra izine çıkacak :( umarım o esnada doğurmam
selinbirincisezen Fnen ben de bugün gittim izne çıkacağı için burda yokum dedi haftaya bir daha çağırdı
Fnen selinbirincisezen benimde 4 mart ve 11 martta randevularım, sonra da saadet hocaya devam edeceğim
Feyzadilara Bende başta canan hanıma gidiyordum ama memnun kalmadım nergiz kilica gidiyordum 2 kontroldur son 24 gunum var dogumuda insallah nergiz hanima yaptiricam memnunum kontrollerinden