Ceylanns annenizde olsa iyi olur,cunku hastane hadi bir sekilde geciyor diyecegimde sezeryan olursa valla ben ilkinde kendim hastanede bsiey yapamadim herseyimi annem yapti kisisel olarak,eve geldik hergun pansumanimi da annem yapti anneniz gelsin gene de bence.benim esim ve annem.kaldi yanimda sonra ilk 20 gun annem devam etti sonraki 20 gun kayinvalidem geldi.he arada geldi gitti tabiki ama kalmali olarak o sekilde