FDM220 prensannesi1649 32 haftalıkken ultrasonda 34 demişti doktorum ama 32 haftalık 1700 ve üstü demişti zaten her doktor farklı görüşte bide her bebeğin gelişimi çok farklı sağlıklı olsun yeter, 😊
Damlanur01 32 haftalıkların gittim 2 kilo dedi bebeğin kilosu iyi ama annesi kilo almamış fazla dedi kilo almamı söyledi benim karnım dar olduğu için bebek rahat kilo alamaz dedi sizede böyle diyen oldu mu
Ozlem2206 prensannesi1649 her bebek bir değildir canım benimki 2400 gramdı ama 2 hafta önde gelişimi normalde 1900 bile haftasıyla uyumlu olmuş oluyor 32de
FDM220 Damlanur01 bol bol gün içinde su içmeni öneririm birde kantoran yağı ile masaj yapabilirsin göbeğine