Merhabalar 9 haftalik gebeyim devlet hastanesine gidiyorum doktor 11.haftada ikili tarama testi olduğunu söyledi gittiğim hastanedeki test sağlıklı sonuç vermiyormuş Ankara şehir hastanesine önerdi bu testin kesin yapılması gerekiyor mu ? Şehir hastanesine ikili tarama için nasıl randevu alınıyor kadın doğum muayene olarak mı alacağım?