Bugün enfeksiyon şüphesiyle doktora gittim alttan muayene etti açılmamın olmadığını ama bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi 2 hafta daha tutmaya bak yoksa küveze girer dedi 36dan sonra sıkıntı olmaz kilosu şimdilik iyi dedi. 30. Haftada ciğer geliştirici yapmışlardı erken doğum şüphesiyle bugün tekrar yapmamı istedi. her an hazırlıklı ol doğum yakın zamanda dedi. Böyle olan var mı kızlar durdu mu bebişiniz yoksa erken mi geldi