duru21 kızlar lütfen iyi bir doktor hastane tavsiyesi verin tepecik kadın doguma gidecem dogumum orda olucak özele gitmeyi isterdim ama maddi durum yetmiyo ve iyi bir doktor istiyorum lütfen bildiğin z varsa bilgilendrrmisiniz?😑
Humus duru21 bicada da muhammet cevat serif tam adini emin diilim boyle biseydi. Bide mehmet bora bozgeyik. Bu iki doktor bucada seviliyor. Ben boraya gidiorum. Tepecigede ayda bir alper beye gidiyorum.
duru21 Humus doğumuma 50 gün var hayirlisyla bi sorun olmazsa ve burda gittigim bütün doktorlar ilgisiz o yüzden yardım istiyorum yani daha düzgün bi doktora denk gelemedim😔
Humus duru21 bunlardan memnun kalirsin. Bende ilk bayana gidiodum bakip yolluyodu hic aciklama yok. Bebek kalp atisini bile kac ay snra duydum. İlgisizdi kalabalik. Snra sonra deneye deneye bunlari buldum. İkiside aciklama yapiyor.
duru21 Humus çok teşekkür ederim bakacağım onlarada çünkü doğuma az bi süre kaldı birinde sabit durup kontrolleri yapmam gerek artik
Burhandilek duru21 Tepecik çok kötü diyorlar canım ben Buca kadın doğuma gidiyorum memnunum ben sevk almaya gitmiştim tepecige kimse memnun değildi en iyisi Buca kadın dogum