Asiye02 Mlk_ygtali bi yerde okumuştum. Bazı isimler cocuklara ağır geliyormuş. Büyüdüğünde konulan ismin etkisinde kalıyormuş. O yüzden isim konusunu iyi düşünüp anlamini araştırıp konulmasını tavsiye ediyolar