Kızlar normalde özele gidiyorum, bu hafta devlete gittim kan tahlili detaylı ultrason falan yapıldı. Triod değerim 0.86 çıktı. Normal değer aralığı 0.89-1.76 yazıyor. Devletteki doktor bana dahiliyeye git troid düşüklüğü var beneğin zeka gelişimi için önemli dedi. İçime kuşku düşürdü. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Dahiliyeye gidicem ama napılır? Bebeğim sağlıklı doğarmı içim içimi yiyor