Inan_busra40 Kızlarrrr merhaba 🌞17+2 sen selam olsun 💜 bugün cinsiyetimiz tam olarak netleşti bizde isim işini sona bırakmak istemediğimizden birşeyler düşünüyoruz ama sizde isim önerilerinde bulunursanız çok seviniriz 🍯
Pamuk_prenses21 Inan_busra40 oğlum olursa Muhammed Alparslan koymayı çok istiyorum sizede fikir olsun onun dışın da Ertuğrul💙 Musab💙 Miraç💙 Asil Aslan💙 Mirza💙
Inan_busra40 Pamuk_prenses21 çok güzel isimler Alparslan bizimde aklımızda var 😍 inşallah sizin için de hayırlı olan olur❤️