12+6 haftalık eşimin memleketinde gittik doktora 1 hafta önce de cinsiyetı görmedigni söyledi sonra en son tahminimce kız dedi şu an da gittik Yine görmedi sırtını bacakları falan dedi tahminim kız dedi hocam yapısına göre mi dedim ben koca karı değilim dedi birşeyleri görüp yorumladim dedi kolay kolay Yanılmam dedi yanılma olabilir mi acaba başına böyle gelen Varmı