Merhabalar , kasım ayından beri çocuk istiyoruz . Doktor yumurta bulduğunda günü geç ve 14 mm yumurta buldu . Vücut geç gelişiyor dedi. Kendim ovülasyon testi ile reglin ilk gününden itibaren 19.günde yumurta 20.gün çatlama gördüm değerlendirdik Ocak ayında . Ama tutmadı. Reglim düzenlidir normalde , şubatta iki gün gecikti ve çok sancım oldu ,3.gün regl oldum , Yumurta gelişimi için çok kür okudum , kafam da karıştı . Çörekte tarçın kürü mü incir kürü mü aslanpençesi mii…tavsiyeleriniz ve deneyimleriniz nelerdir , yumurta nasıl verimli olur?benim gibi olup hamile olanlar var mı aranızda acaba ? Bilinen hiçbir rahatsızlığımız yok başka kan testleri normal.