Gzmhsyn Çarşamba günü doktora gidicem 38+5 olcam doğum şeklim belli olcak zaten bana bağlı ama yine sormak istedim normal doğum yada sezeryan olup pişman olan var mı
Bernako Gzmhsyn bebek nasıl gelmek istiyorsa o şekilde geliyor neden pişman olsunlar ki bence bu konular üzerinde çok stres yapmamak gerekiyor akışına bırakmak lazım. Yaşanılacak şeylerin önüne geçemiyoruz
Tgbpoyraz Gzmhsyn herkesin doğumu farklıdır burda pişmanlıkları dinleyip sezeryan mı yapıcaksın nasıl geliyosa bebiş o şekil en uygunudur kötü hikayeler dinleme kendini motive et 😊
Pamuk_prenses21 Gzmhsyn ben kızımı normal doğurdum hiç pişman değilim Doğumdan sonra keyfim çok yerindeydi inşallah hakkınız da hayırlısı olur 💕
annesialisi Yalcnnaysgll olunmaz olur mu. Ben öldüm öldüm dirildim. Şu an hamileyim ve direk sezeryan olucam inşallah herkesin normal doğumu dediğiniz gibi doğal güzel ve rayında gitmiyor.
Asiye02 Gzmhsyn her dogum kendine özgüdür. Bu kişiden kişiye değişir. Önemli olan sağlıklı bi şekilde yavrularımızi kucagimiza almamız.
kedivebebekannesi5555 Gzmhsyn bende normal doğum düşünüyorum ve ne kadar acılı olursa olsun doğumdan sonra hemen toparlanabilme olayı bana çok güzel geliyor çok doğum hikayesi dinledimm doğumu kötü geçenlerin bile doğumdan sonra “ değer bebek için veya acısı geçti hatırlamıyorum” diyo😅😬 bence aksini doktor soylemedikce en iyisi normal doğum 🥳
dilarakocc kedivebebekannesi5555 beyin galiba o anki ağrıyı acıyı kaydetmiyormuş sonradan nasil bişey oldugunu hatırlamıyolar😄
Asilsmommm O kadar çok istiyorum ki normal doğım ama sanki gelesi yokmuş gibi sancı açılma vs hiç bi şey yok 37+5 böyle olup normal doğuran oldu mu bi anda açılma Fila
poncikella0707_ Asilsmommm İki kez normal doğum yaptım. Üçüncü gebeliğim inşallah bu da normal olur diye dua ediyorum. Çok rahat,doğumdan sonra birşeyiniz kalmıyor. Normal doğum yapma olasılığı varsa normal yapın 🌸
gly_frkn Asilsmommm Ben 6 gün önce normal doğum yaptım acilmam sancım yoktu 37+3 suni sancı ile doğum yaptım bebeğin suyu bittiği için hiç korkma normal doğum tavsiye ederim her zaman
Deletedmom727271 Doğumu bebek belirler. Hangisi sizin ve bebeğiniz için sağlıklı olacaksa o olsun. 🕊️
Hlycngz Ben kızımı 35.haftada normal doğum yaptım hiç pişman değilim tamm o sancılar doğum anı kolay değil ama hepsi bitiyo hemen ayaktasınız en güzeli her sey normal ilerlediği sürece şimdi 2.bebeğime hamileyim 10 haftalık inş yine normal istiyorum
Msl_ege Gzmhsyn normal doğum normal olduğu sürece çok güzel . benimki (a)normal oldu mesela 😂 ama bunları dinlemek öğrenmek size bişey katmaz aksine sizden bişeyler alır . cesaret gibi mesela . kimisi de sezeryandan ölümden döner bilemezsin . hayırlısını dile :)
Tazeanne0134 Gzmhsyn sezaryen oldum ama mecburi oldu 2.ye hamileyim 25+0 haftalık inşallah normal doğum istiyorum ama sezaryan olma ihtimalim de var
annesialisi Ben çok pişmanım mesela. Adı normal doğum. Ama hiçbir adımı normal değil. Suni sancılar. Uyarıcılar. Bebeğim inmedi yukarıdan bastırmalar çok zor geçti ve şu an hamileyim sezeryan olucam herkesin doğumu toz pembe geçmiyor ne yazık ki.