Kubraa23 Kızlar 27+1de ntsye bağlanıp sancılarımın çıkmasıyla erken doğum riskiyle hastaneye yatışım yapıldı Şuan ciğer geliştirici iğne ilaç serum takviyesi yapıyorlar yarın toparlarsam hastaneden çıkacağım bu şekilde olup atlatan var mı?
Zarifhnm1 Kubraa23 nasıl şüphelendiniz bu durumdan yani belirtileriniz nasıl oldu da gittiniz sancınız çıktı
KubraAydin Kubraa23 35. Haftada yattım sancılar nedeniyle ciğer geliştirici vs serumlar yapıldı sancılarımı durdurup ertesi gün çıktım hastaneden
Burcutf Kubraa23 30 haftada nst sandım çıktı. Hastanede yattım 3 gün serumla ciğer geliştirici iğneler v.s. sonrasında bir daha hiç şansım çıkmadı ve preeklemsi olmama rağmen 38+3 te doğurdum çok şükür. Üzülmeyin Allah in izniyle hastanede verdikleri tedavi durduracaktir
Kubraa23 Melikenlbt sancı hissetmedim ama dünden beri ağrım vardı geçmedi doktorumla iletişime geçsin o da hastaneye çağırdı ntsye bağlandığım zaman çıktı sancılar
Kubraa23 Zarifhnm1 şüphe değilde ağrılarım vardı kasılma şeklinde mesela 2 gün önce bi ağrı vurdu göbek değiliğime 5 dakika hareket edemedim o şekilde kaldım
Zarifhnm1 Kubraa23 bende 26 haftalığım dediğiniz gibi benim de oluyor dün akşam taş gibi oldu karnım hatta ama doktorum magnezyum verdi rahimin ağrıyordur dedi