Gizmooo aynı belirtiler bende de var ama tamamen ilaçlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Bilmiyorum sen kullanıyor musun ama progestan düz kasları gevşettiği için bağırsakları falan yavaşlatıyormuş o yüzden kabızlık olur diyorlar. Göğüs hassasiyetim zaten opu civarı iyice pik yapmıştı ondan sonra azalmaya başladı ama hala var. Hakkımızda en hayırlısı, en güzeli olsun inşallah:)